maaria-hiluf

Alla inlägg under april 2013

Av maria hiluf - 21 april 2013 19:49

Nu ska man ute och shoppar med Mary !
Lite sent men alltid lika kul ! 
Här kommer dagens outfit!:) 
Tröja: CUBUS
skinnjacka:Ellos
Jeansbyxor: CUBUS
skor:New Yorker 

Av maria hiluf - 21 april 2013 15:43

Hej ,nu har jag vart på dans med Mary!
Vi har lagt in så mycket i dansen så vi måste hem och träna!
Jag kanske kommer lägga upp en video snart,jag vet att jag har sagt att jag ska göra det ett tag nu men jag har inte haft tid...

Men nu ska jag och Mary ut och träna !

Av maria hiluf - 21 april 2013 15:43

Hej ,nu har jag vart på dans med Mary!
Vi har lagt in så mycket i dansen så vi måste hem och träna!
Jag kanske kommer lägga upp en video snart,jag vet att jag har sagt att jag ska göra det ett tag nu men jag har inte haft tid...

Men nu ska jag och Mary ut och träna !

Av maria hiluf - 19 april 2013 21:02


Instagram såklart! Alla borde ladda ner den hihi.
Pixlromatic, super bra med mycket effekter!
Phototreats, också super fina effekter mm.
Frame artist, måste vara världens bästa app att göra collage med! Har testat massor men den här är den bästa! Dock är den fulla verisionen inte gratis utan den kostar 7:- , men om man köper den lilla kan man bara spara max 10 collage tror jag sen måste man köpa den fulla.
Camera timer, egentligen spelar det kanske ingen roll vilken camera timer man laddar ner alla ser i princip likadana ut! Men det är iallafall bra att ha en camera timer tycker jag!
Kik är en Gratis sms app. Använder alltid den istället för sms, super bra!

Av maria hiluf - 14 april 2013 20:13

Hj idag har kag vart på dans och har inte haft tid med ngt .
Jag ska skriva ett snabbt inlägg nu för jag vill skriva minst 3 inlägg om dagen egentligen men hinner inte så ofta men har ganska tråkig nu?så ni kan kika mig!?
Om ni vill så kan jag skriva ett inlägg om vilken dans jag går på.
Men kika mig !min kik är : mariahiluf

Puss och kram glöm inte att kika<3

Av maria hiluf - 14 april 2013 09:18

Jag vill ha en rocket maskara som är både vattenfast och en vanlig.
Dem är sjuktbra!!

Av maria hiluf - 14 april 2013 09:18

Jag vill ha en rocket maskara som är både vattenfast och en vanlig.
Dem är sjuktbra!!

Av maria hiluf - 12 april 2013 21:05

Hej,idag är det fredag och det väldigt bra.denna vecka har gått väldigt fort.
Har vart med många kompisar .
Jag har fått en läxa som jag tror jag ska göra imorgon för orkar inte göra den idag,den ska endå in på torsdag.
Men idag har jag vart på fären med min kompis,vi va så sugna på ngt gott så vi köpte små tårtbitar.
Men annars va det inget speciellt.
Ingen video kom utv idag men jag har frågestunden med Elliot och han bor lite längre ifrån mig,på tal om bor...
Jag fick en fråga här om dagen på min kik om jag kunde säga vart jag bor och de tänker jag inte säga för jag tycker att det känns konstigt att berätta för ngn kag inte känner vart jag bor...
Men iallafal ni fattar men jag kommer snart lägga jo min dag 3 så kolla nästa i lägg!

Presentation


Kolla in min blogg har uppdaterat varje dag!♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards