maaria-hiluf

Alla inlägg den 11 april 2013

Av maria hiluf - 11 april 2013 23:01

Jag bråkade med en klass kompis så jag va inte på det bästa humöret på att blogga igår
Men som tur var så hade jag Ida,Lare & Erik
Jag får till er så fort jag har problem eller har det jobbigt.
Jag kan lita på er upp till 999%.
Ni har alltid funnits där för en.
Ni får mig alltid på det bästa humöret,ni tröstar en alltid och det är det man behöver när man är ledsen!
Ni är dem som är på min sida när jag har problem. Ni är dem som aldrig har svikit mig. Ni är dem som är dem bästa av dem bästa!
Ida du är min närmare men alla är tre är helt perfekta! 
Ni är alltså ...
Dem är dem som jag går till så fort jag har fått problem.
Dem jag kan lita på.
Dem som alltid finns där för en.
Dem som får mig på det bästa humöret.
Dem som alltid är på min sida .
Dem som aldrig har svikit mig.
Dem som helt enkelt är fantastiska !

Av maria hiluf - 11 april 2013 21:24

En jag vill ha är en i som går i min klass !
1.han har bokstaven i namnet .
2. Han är konstig på ett bra sätt!
3.han pratar inte mycket med mig.
4 . Han är jätte söt !
5.han har ett syskon (kan ha fler än ett)
6.jag vet inte om han gillar mig...

Det va det jag skrev om det :D

Av maria hiluf - 11 april 2013 21:10

Hej ska berätta min hur min dag har varit !
Det kanske blir långt inlägg...

Okej först så var det i morse som jag då vaknade lite tidigare än vad jag brukar göra,kanske en 30 min tidigare.
Sen bytte jag om såklart!:D
Och jag han äta frukost .
Och jag fixade mat till min hund (Stella)
Sen cyklade jag till skolan oh jag kom 15 min för tidigt !
Så jag satt i kapprummet i 15 min med 26 andra!
Men annars har jag vart med Ida Tova Kajsa lare och fler på rasten .
Och vi har fått en matte läxa som jag inte har gjort men den ska in nästa torsdag.

Men fortsätt skriva frågor till min och elliots frågestund !:D
Videoinlägget kommer imorgon
( på fredag)

Av maria hiluf - 11 april 2013 20:27

Hej jag tänkte ha en frågestund med Elliot i min klass så ställ frågor !!<33

Kolla inlägget son kommer snart! :D

Presentation


Kolla in min blogg har uppdaterat varje dag!♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards